Op onze FAQ HZC Power pagina proberen we de meest gestelde vragen kort en bondig te beantwoorden. We hopen dat we u snel en gemakkelijk kunnen helpen.
Algemene vragen
1. kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Ja, Lieferungen erfolgen sowohl im Inland (Deutschland) als auch in alle europäischen Länder (z. B. Belgien, Finnland, Frankreich, Luxemburg, Niederlande, Österreich, Rumänien, Slowakei, Spanien, Tschechien, Ungarn). Für mehr Informationen zu dem Versand klicken sie hier. FAQ HZC Power
2. Kan ik ook per telefoon of e-mail bestellen?
U kunt onze artikelen ook per telefoon of e-mail bestellen. Houd er rekening mee dat wij een online postorderbedrijf zijn en daarom nog steeds uw e-mail nodig hebben voor een systeembevestiging.
3. Kan ik producten vooraf bestellen?
Wenn Sie ein Produkt bestellen möchten, dass zurzeit nicht auf Lager ist, können Sie gerne Maschinen vorbestellen. Mehr Informationen finden sie hier.
4. hoe kan ik de klantenservice bereiken?
De gemakkelijkste manier om onze klantenservice te bereiken is via ons contactformulier. U kunt ons ook een e-mail sturen naar info@hzc-power.com of onze klantenservice bellen op 02151/7888857. Een servicemedewerker zal uw vraag dan zo snel mogelijk behandelen.
5. Is de graafmachine volledig gemonteerd?
Onze graafmachines worden volledig gemonteerd en klaar voor gebruik geleverd. Ze worden geleverd met behulp van een kleine vrachtwagen met een hefplatform, zodat geen eigen hulpmiddelen zoals oprijplaten nodig zijn. Hydraulische olie en motorolie zijn al gevuld, en de graafmachine wordt ook direct bijgetankt. Voordat u de graafmachine voor het eerst gebruikt, dient u deze volledig te controleren en alle schroeven aan te draaien.
6. Is de houtkloofmachine klaar voor gebruik?
Onze houtklovers worden geleverd in een houten kist. De motorolie wordt bijgevuld en de hydraulische olie wordt ofwel reeds bijgevuld ofwel in aparte jerrycans geleverd. U heeft ongeveer 10 minuten nodig voor de eindmontage van de houtkloofmachine. Vergeet niet de houtkloofmachine bij te tanken voor gebruik.




Technische vragen
1. Waar kan ik reserveonderdelen krijgen voor een machine die ik bij HZC Power heb gekocht?
U kunt reserveonderdelen voor alle HZC machines rechtstreeks bij ons verkrijgen. Wij hebben in ons magazijn of onze werkplaats een onderdelenmagazijn ingericht, zodat wij in de meeste gevallen onmiddellijk kunnen helpen. Als een onderdeel niet op voorraad is, organiseren wij zo snel mogelijk de levering van het gewenste onderdeel.
2. welke olie moet ik in de benzinemotor van mijn machine doen?
Voor de Duitse regio adviseren wij een motorolie met viscositeitsklasse 10W-30. Werkt u bij temperaturen onder nul, dan adviseren wij een motorolie met viscositeitsklasse 5W-30. De viscositeitsklasse van uw motorolie is uiteindelijk altijd afhankelijk van het klimaat, dus als u met uw apparaat in andere klimaatzones komt, moet u daarop letten. Als u niet zeker bent, aarzel dan niet om het ons te vragen.
3. welke hydraulische olie moet ik in mijn machine vullen?
Bijna al onze machines hebben HLP 46 hydraulische olie nodig. Aarzel niet om het ons te vragen als u twijfelt.
4. Hoe start ik de graafmachine?
Sommige van de verschillende modellen worden anders gestart. Voor elk afzonderlijk model staan er startinstructies in de handleiding. We hebben ook korte startinstructies op ons YouTube-kanaal en geïllustreerde instructies in gedrukte vorm of als PDF. Neem gerust contact op met onze klantenservice.
5. Hoeveel gewicht kan een graafmachine tillen?
De verschillende modellen kunnen verschillende hoeveelheden gewicht tillen. De exacte specificaties vindt u in de artikelbeschrijving of in de gebruiksaanwijzing.
6. de houtkliever bouwt geen vermogen op - wat is het probleem? (Initiële opstart)
Dit probleem doet zich vaak voor wanneer de eerste inbedrijfstelling niet of niet volledig is uitgevoerd.
Voor de eerste inbedrijfstelling moet de hydraulische olie worden gevuld. Vervolgens moet de motor ca. 1 minuut draaien en moet de handhefboom zodanig worden bediend dat de kloofwig heen en weer beweegt. Vul na de minuut de hydraulische olie weer bij. Laat de motor weer draaien en bedien de splitter een paar keer zodat het systeem ontlucht. De houtkliever is nu klaar voor gebruik.
Als er nog steeds een merkbaar gebrek aan stroom is, neem dan contact op met onze klantenservice.
Vragen over de retourzending / klacht
1. Hoe lang heb ik garantie op gekochte producten?
Es bestehen die gesetzlichen Mängelhaftungsrechte. Genauere Informationen befinden sich in unseren AGB unter §5 Gewährleistung.
2. Mijn product is beschadigd bij de levering. Wat moet ik doen?
Als de schade bij levering al aan de buitenkant zichtbaar is, controleer dit dan eerst in aanwezigheid van de expediteur en weiger zo nodig de levering en neem contact met ons op.
3. mijn product heeft na verloop van tijd een defect. Wat moet ik doen?
Stellen sie die Beschädigung oder ein Problem im Laufe der Zeit fest, dann beschreiben Sie uns das Problem möglichst genau. Schicken Sie uns Fotos oder Videos der Beschädigung oder des Problems. Einer unserer Mitarbeiter wird sich umgehend bei Ihnen melden. Für weitere Informationen schauen Sie auch auf unserer Seite Gewährleistung vorbei.
Betalingsvragen
1. welke betalingsmogelijkheden zijn er voor mij?
Betalen kan contant, vooraf, via Paypal, creditcard of in termijnen via easycredit. Kijk hier voor meer informatie. FAQ HZC Vermogen
2. Hoe werkt een aankoop met EasyCredit?
Eine Finanzierung unserer Maschinen in Deutschland ist über unseren Partner EasyCredit möglich. Allerdings darf der Einkauf bei der Ratenzahlung nur einen maximalen Betrag von 10.000€ umfassen. Beachten Sie, dass EasyCredit eine Bonitätsprüfung durchführt. Wenn der Einkauf erfolgreich war, erhalten Sie von EasyCredit eine Bestätigung und wir verschicken die Ware umgehend.
Beim Ratenkauf über easyCredit gelten ergänzend die Allgemeinen Geschäftsbedingungen zum Ratenkauf von easyCredit. Sie finden die ergänzenden AGB hier.
Vragen over verzending
1. hoe lang duurt het om mijn bestelde machines te verzenden?
Soweit im jeweiligen Angebot keine andere Frist angegeben ist, erfolgt die Lieferung der Ware im Inland innerhalb von 5-7 Tagen (ins Ausland innerhalb von 10-12 Tagen) nach Zahlungseingang. Beachten Sie, dass an Sonn- und Feiertagen keine Zustellung erfolgt. Weitere Informationen finden Sie hier.
2. hoe worden de producten verzonden?
Unsere Artikel werden fast ausschließlich per Spedition versendet. Wir arbeiten hierbei mit verschiedenen ausgewählten Partnerspeditionen zusammen. Lieferungen erfolgen sowohl im Inland (Deutschland) als auch in alle europäischen Länder. Weitere Informationen finden sie hier.
3. Kan ik de verzending van mijn machine volgen?
U ontvangt van ons een ID voor de verzending van uw bestelling. Deze ID hangt af van de respectieve drager. U kunt hen dan rechtstreeks vragen naar de status van uw zending. U kunt ook contact met ons opnemen en wij zullen de betreffende expediteur voor u benaderen.
4. hoe worden de machines geleverd?
Onze machines worden door de expediteur compleet met hefplatform bij u afgeleverd, zodat u zelf geen materiaal hoeft aan te schaffen.


Heeft u nog andere vragen die FAQ HZC Power niet kon beantwoorden? Neem dan contact met ons op en wij helpen u graag verder. De gemakkelijkste manier om ons te bereiken is via ons contactformulier. U kunt ons ook een e-mail sturen naar info@hzc-power.com of ons bellen op 02151/7888857. We voegen uw vraag ook graag toe aan onze FAQ HZC Power pagina!