Bij HZC Power letten we op hoge kwaliteitsnormen en controleren we onze machines regelmatig. Helaas kunnen wij echter niet alles controleren en in individuele gevallen doen zich onvoorziene gebreken of fouten voor die onder de HZC Power garantie vallen. Allereerst willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en u verzekeren dat wij in geval van een defect snel en ongecompliceerd hulp zullen bieden. Let op onze toepasselijke AV en ons herroepingsrecht voor consumenten, deze informatie geldt slechts als voorbeeld.
Uitleg van de procedure
Om een zo snel mogelijke verwerking te garanderen, kunt u ons een e-mail sturen naar info@hzc-power.com. Het zou zeer nuttig zijn als u ons zinvolle foto’s of, in het beste geval, korte videofragmenten van het defect of het probleem zou kunnen sturen. Vermeld ook de naam van de koper en een terugbelnummer. Een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk (meestal binnen 24 uur) contact met u opnemen om te bespreken hoe we verder gaan. Indien het defect een garantiegeval betreft, nemen wij uiteraard alle gemaakte kosten op ons.
In het algemeen zijn er drie benaderingen om problemen op te lossen, die wij kort willen introduceren:


Situatie 1
Het is een enkel defect onderdeel dat gemakkelijk kan worden vervangen. In dat geval zullen onze technische medewerkers u de vervanging voldoende uitleggen en met u bespreken of dit voor u haalbaar is. Wij sturen u dan een geschikt vervangingsonderdeel, dat u dan zelf vervangt.
Situatie 2
Het is niet eenvoudig om het defecte onderdeel te vervangen, maar een werkplaats kan de machine gemakkelijk ter plaatse repareren. In dat geval verzoeken wij onze partnerwerkplaatsen of werkplaatsen bij u in de buurt de reparatie onmiddellijk op onze kosten uit te voeren. Een medewerker zal uw directe contactpersoon zijn en u informeren over de huidige status.
Situatie 3
In het zeldzame geval dat het defect het gehele artikel betreft en een eenvoudige reparatie niet mogelijk is, haalt een expediteur het defecte apparaat bij u op. Ofwel wordt de machine tijdig door ons gerepareerd ofwel krijgt u een vervanger. Wij vragen uw begrip voor het feit dat wij eventuele kosten voor downtime niet voor onze rekening kunnen nemen.
Dus als er een probleem is met een van onze machines, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op info@hzc-power.com met de naam van de koper, het terugbelnummer en een foto en maak gebruik van de HZC Power garantie.